Vorige week introduceerde Sana tijdens een partner meeting de roadmap van hun Saas oplossing voor 2022. Er staan weer een paar mooie functionaliteiten op de planning, waar de eCommerce wereld blij van wordt!
Sana zet vooral in op de Saas oplossing, waarbij ze goed in de markt aan het rondkijken zijn wat andere grote spelers in de markt doen. De unieke waarde van Sana zit nog steeds in de integratie met ERP systemen als Business Central, SAP, Microsoft Dynamics, maar maken zeker sprongen op het gebied van design en content.
Een greep uit de collectie van nieuwe features in Sana Saas op dit moment:
- Uniek content design: Een volledig aanpasbaar design middels templates en drag and drop functionaliteit. Zo klik je in 1x je eigen unieke design in elkaar!
- Het design is voor verschillende devices (desktop, tablet, mobile) aan te passen ook hier weer heel laagdrempelig middels drag and drop.
- Look book functionaliteit zoals bovenstaand voorbeeld.
- Product groeperingen, voorheen kon dit al op basis van kenmerken geregistreerd in het ERP systeem. Nu kun je ook producten groeperen of verschillende criteria afgezonderd van het ERP, waardoor je online collectie geautomatiseerd wordt aangevuld met nieuwe producten zonder iets in de backoffice van de webshop iedere keer opnieuw in te stellen.
- Nieuws berichten op meerdere manieren tonen op alle pagina’s toe te voegen
- Integratie Instagram feeds
Op de roadmap van 2022:
- Sana Pay
- Blog functionaliteit
- Standaard koppeling met het PIM systeem Akeneo
- Adres validatie & Postcode checker
- Zichtbaarheid krediet limiet (opgehaald uit het ERP)
- Backorders
- Design aanpassing product detail pagina, middels drag and drop een eigen indeling maken.
- Standaard koppelingen met marketplaces, Google, Amazon & Facebook en middlewear Channel Engine
- Verbeteren 3D weergave van producten (denk aan 360 graden afbeeldingen etc)
Meer weten of advies over het implementeren van een Sana Commerce webshop?
Maak vrijblijvend een online afspraak met een Ecommerce Consultant