Verlaten winkelmandjes?

Dan is het e-book “De ultieme checkout” echt iets voor jou!

Is het herkenbaar? Is veel van je winkelend publiek op de webshop (even) afgeleid en hup, daar gaat weer een bestelling verloren. Of je koper nu afgeleid is geweest door de trick or treat, kinderen, kat, hond, enge beesten…of gewoon twijfels over de aankoop…. Het kunnen allemaal redenen zijn waarom de bestelling uiteindelijk toch geen order wordt. 

Er zijn genoeg manieren om te traceren waar een gebruiker afhaakt, zoals via Google Analytics een doelen pad instellen of op een andere manier door de koper een mail te sturen (als het een ingelogde gebruiker was), maar hoe voorkom je dat de klant het winkelmandje verlaat? Hoe los je dat preventief aan de voorkant op?

In het boek “De ultieme checkout” staan tips hoe je meer online kunt verkopen en hogere order waardes kunt creëren en zo ook een hogere winst behaald met een goede checkout page.

Er staan tips in om meer verkopen via je betaalpagina te generen, wat de best practices zijn, upsell of kassa koopjes en one page checkouts.

Klik hier om het e-book te kopen

«
»


Follow by Email
LinkedIn
LinkedIn
Share